Nápověda

Jak řešit problém s vícenásobnou platbou?

Služba

Pokud se vám z platební karty strhla další platba za předplatné pro stejné období, je důležité prověřit, zda se jedná o duplicitní účtování, nebo úhradu ve prospěch jiného uživatelského účtu.

Postup reklamace platby:

  • Zkontrolujte účet:
    Ujistěte se, že platba nebyla provedena ve prospěch jiného uživatelského účtu, který jste mohli vytvořit nebo používat.
  • Dohledejte platební údaje: Připravte si platební údaje ke všem provedeným platbám
  • Kontaktujte naši podporu: Napište nám na chatu

Služba hrazená prostřednictvím O2

Hradíte-li Oneplay prostřednictvím O2, pro řešení potíží s platbou přejděte do Moje O2.

Pokud máte jakékoli další otázky nebo potřebujete asistenci, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu prostřednictvím chatu.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?