Nápověda

Kupón nejde uplatnit

Kupón je možné uplatnit pouze na uživatelských účtech zaregistrovaných na oneplay.cz nebo převedených z Voyo. Na uživatelských účtech O2 není možné kupóny uplatnit.

Kupóny je také možné uplatnit pouze na webových stránkách oneplay.cz. Prostřednictvím mobilní nebo TV aplikace je nelze uplatnit.

Pokud se vám nedaří kupón uplatnit, doporučujeme nejprve zkontrolovat:

  1. Správný formát: Ujistěte se, že zadáváte kód z kupónu ve správném formátu, bez mezer a speciálních znaků (pomlčky, podtržítka, hvězdičky atd.).
  2. Platnost kupónu: Ujistěte se, že je kupón stále platný.
  3. Použití kupónu: Ověřte si, že jste kupón nepoužili na jiném uživatelském účtu.

Pokud potíže s uplatněním kupónu přetrvávají, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu prostřednictvím chatu.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?