Nápověda

Správa zařízení

Přihlášená zařízení můžete snadno spravovat v uživatelském profilu v části Správa zařízení. Zařízení zde můžete přidat, přejmenovat a také ho odstranit.

V sekci Správa zařízení také vidíte informaci o maximálním počtu zařízení, na kterých může být váš Oneplay současně sledován.

Každé zařízení se do seznamu Správy zařízení přidá, jakmile se na něm přihlásíte pomocí svého uživatelského účtu.

U přihlášeného zařízení také můžete vidět, kdy a na jakém profilu bylo naposledy dané zařízení využíváno.

Přidání chytré TV k účtu:

  1. Přejděte do části Správa zařízení.
  2. Klikněte na tlačítko Přidat TV.
  3. Na TV zjistěte kód, který vyplníte do připraveného pole na mobilní aplikaci nebo webové stránce.

Alternativně se můžete na TV ručně přihlásit pomocí svého uživatelského účtu, čímž se zařízení automaticky přidá mezi přihlášená. Funkce Přidat TV umožňuje přihlásit vaši televizi do uživatelského účtu prostřednictvím jiného, již přihlášeného, zařízení (mobilní aplikace nebo počítač).

Odstranění zařízení:

  1. Po přihlášení zvolte Správa zařízení.
  2. U zařízení, které si přejete odstranit, klikněte na tlačítko Smazat a volbu potvrďte.

Můžete také využít tlačítko Smazat všechna zařízení, které smaže všechna zařízení kromě toho, na kterém jste aktuálně přihlášeni. Toto tlačítko není dostupné na TV aplikaci.

Přejmenování zařízení: 

Pro jednodušší rozlišení přihlášených zařízení si je můžete ve Správě zařízení přejmenovat. 

  1. Klikněte na ikonu tužky vedle zařízení.
  2. Přepište na řádku název vašeho zařízení.
  3. Nový název uložte kliknutím na tlačítko Uložit.

Upozorňujeme, že TV aplikace nenabízejí možnost přejmenování přihlášených zařízení.

Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme!

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?