Správa účtu
Pro sledování Oneplay potřebujete mít uživatelský účet s aktivním Oneplay Plánem předplatného nebo tarifním plánem od O2.
Uživatelský účet si snadno vytvoříte registrací. Jak se zaregistrovat?
Nastavení účtu
Nastavení vašeho účtu můžete zkontrolovat nebo změnit v části Můj účet, Nastavení účtu.
Najdete zde:
Správa služeb a platby: Zobrazte si nebo změňte svůj aktuální Plán předplatného a objednejte si Rodinné sledování. Najdete zde také historii plateb a platební metody.
Informace o účtu: Změňte své jméno, příjmení, datum narození, pohlaví nebo telefonní číslo.
Změna hesla: Snadno si změňte své heslo.
Profily: Upravte si nastavení jednotlivých profilů dle vašich potřeb. Více o Profilech.
Upozorňujeme, že některé změny je možné provádět pouze na webových stránkách Oneplay. Mobilní a TV aplikace úpravy neumožňují, případně nejsou některé informace zobrazeny.
Správa služeb a platby
V sekci Správa služeb a platby můžete zobrazit nebo změnit svůj aktuální Plán předplatného a objednat si balíček Rodinného sledování. Najdete zde také historii plateb a aktuální platební metody. Pokud platíte Plán předplatného pomocí platební karty, můžete ji zde snadno změnit.
Informace o účtu
V sekci Informace o účtu najdete údaje týkající se vašeho uživatelského účtu, jako je ID zákazníka a registrovaná e-mailová adresa. Můžete si také doplnit nebo upravit své kontaktní a osobní údaje, jako je jméno, příjmení, datum narození, pohlaví a telefonní číslo.
Heslo
V sekci Heslo si můžete snadno změnit své heslo. Jak provést změnu hesla?
Profily
V sekci Nastavení profilů si můžete upravit nastavení jednotlivých profilů dle vašich potřeb. Více o Profilech.
Zákazníci O2
Máte Oneplay prostřednictvím O2? Jako zákazník O2 spravujete svůj účet v Moje O2. V Nastavení účtu na Oneplay máte k dispozici pouze náhled. Přejít do Moje O2.
Děkujeme za zpětnou vazbu