Jak řešit problém s vícenásobnou platbou?
Služba
Pokud se vám z platební karty strhla další platba za předplatné pro stejné období, je důležité prověřit, zda se jedná o duplicitní účtování, nebo úhradu ve prospěch jiného uživatelského účtu.
Postup reklamace platby:
- Zkontrolujte účet:
Ujistěte se, že platba nebyla provedena ve prospěch jiného uživatelského účtu, který jste mohli vytvořit nebo používat. - Dohledejte platební údaje: Připravte si platební údaje ke všem provedeným platbám
- Kontaktujte naši podporu: Napište nám na chatu
Služba hrazená prostřednictvím O2
Hradíte-li Oneplay prostřednictvím O2, pro řešení potíží s platbou přejděte do Moje O2.
Pokud máte jakékoli další otázky nebo potřebujete asistenci, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu prostřednictvím chatu.
Děkujeme za zpětnou vazbu