Nápověda

Mám potíže s registrací

Registrujete se na webu?

Registraci vždy provádíte prostřednictvím webových stránek služby Oneplay.

E-mailovou adresu je možné zaregistrovat jen pro jeden uživatelský účet. Více registrací se stejným e-mailem není možné vytvořit.

Kontrola při potížích s registrací:

  1. Podporovaný prohlížeč:
    Ujistěte se, že registraci provádíte na webových stránkách Oneplay v podporovaném prohlížeči.
  2. Jedinečná e-mailová adresa:
    Zkontrolujte, že e-mailová adresa není použita pro jiný uživatelský účet služby Oneplay.
  3. Souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami:
    Ujistěte se, že máte zaškrtnutý souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami.
  4. Dokončení procesu registrace:
    Ujistěte se, že úspěšně dokončujete proces registrace.
    Po provedení všech kroků obdržíte potvrzení o registraci a aktivaci na zadaný registrační e-mail.

Registrujete se v TV aplikaci Oneplay?

Více informací k procesu registrace na TV naleznete ZDE.

Registrační proces a aktivaci Plánu předplatného je nutné dokončit prostřednictvím webových stránek. 

Potíže s registrací stále přetrvávají? Napište nám na chatu.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?