Mám potíže s registrací
Registrujete se na webu?
Registraci vždy provádíte prostřednictvím webových stránek služby Oneplay.
E-mailovou adresu je možné zaregistrovat jen pro jeden uživatelský účet. Více registrací se stejným e-mailem není možné vytvořit.
Kontrola při potížích s registrací:
- Podporovaný prohlížeč:
Ujistěte se, že registraci provádíte na webových stránkách Oneplay v podporovaném prohlížeči. - Jedinečná e-mailová adresa:
Zkontrolujte, že e-mailová adresa není použita pro jiný uživatelský účet služby Oneplay. - Souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami:
Ujistěte se, že máte zaškrtnutý souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami. - Dokončení procesu registrace:
Ujistěte se, že úspěšně dokončujete proces registrace.
Po provedení všech kroků obdržíte potvrzení o registraci a aktivaci na zadaný registrační e-mail.
Registrujete se v TV aplikaci Oneplay?
Více informací k procesu registrace na TV naleznete ZDE.
Registrační proces a aktivaci Plánu předplatného je nutné dokončit prostřednictvím webových stránek.
Potíže s registrací stále přetrvávají? Napište nám na chatu.
Děkujeme za zpětnou vazbu