Nápověda

Nedaří se mi přihlásit

Nedaří se vám přihlásit k účtu zaregistrovaném na oneplay.cz?

  1. Zkontrolujte, že máte správně vyplněné (vypsané) údaje: e-mailová adresa a heslo.
  2. Ujistěte se, že zadáváte správné údaje: e-mailová adresa, se kterou byla provedena registrace a odpovídající heslo.

Pokud si heslo nepamatujete, bude třeba ho obnovit. Jak obnovit heslo

Jestliže si nepamatujete e-mailovou adresu použitou při registraci, napište nám prostřednictvím chatu.

Nedaří se vám přihlásit k účtu vytvořenému prostřednictvím O2?

  1. Ověřte přihlašovací údaje Vaše přihlašovací údaje k Oneplay jsou totožné jako údaje pro přihlášení do Moje O2.
  2. Ověřte si, zda se ručně zadanou e-mailovou adresou i heslem úspěšně přihlásíte do Moje O2.

Vaše přihlašovací údaje pro Oneplay jsou totožné jako údaje pro přihlášení do Moje O2. Jedná se o Váš email nebo také O2 ID, a heslo, které jste si zvolili při registraci.

Nedaří se vám přihlásit ani do Moje O2? 

Zvolte na přihlašovací obrazovce Moje O2 „Nedaří se mi přihlásit“ a pokračujte kroky pro vytvoření nového hesla do Moje O2.

Přihlásili jste se ručně zadanými údaji úspěšně do Moje O2? 

V tom případě máte nejspíš v prohlížeči uloženou neplatnou e-mailovou adresu či heslo pro přihlášení k Oneplay. Zadejte údaje pro přístup k Oneplay ručně a uložte si je v prohlížeči.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?