Nedaří se mi přihlásit
Nedaří se vám přihlásit k účtu zaregistrovaném na oneplay.cz?
- Zkontrolujte, že máte správně vyplněné (vypsané) údaje: e-mailová adresa a heslo.
- Ujistěte se, že zadáváte správné údaje: e-mailová adresa, se kterou byla provedena registrace a odpovídající heslo.
Pokud si heslo nepamatujete, bude třeba ho obnovit. Jak obnovit heslo
Jestliže si nepamatujete e-mailovou adresu použitou při registraci, napište nám prostřednictvím chatu.
Nedaří se vám přihlásit k účtu vytvořenému prostřednictvím O2?
- Ověřte přihlašovací údaje Vaše přihlašovací údaje k Oneplay jsou totožné jako údaje pro přihlášení do Moje O2.
- Ověřte si, zda se ručně zadanou e-mailovou adresou i heslem úspěšně přihlásíte do Moje O2.
Vaše přihlašovací údaje pro Oneplay jsou totožné jako údaje pro přihlášení do Moje O2. Jedná se o Váš email nebo také O2 ID, a heslo, které jste si zvolili při registraci.
Nedaří se vám přihlásit ani do Moje O2?
Zvolte na přihlašovací obrazovce Moje O2 „Nedaří se mi přihlásit“ a pokračujte kroky pro vytvoření nového hesla do Moje O2.
Přihlásili jste se ručně zadanými údaji úspěšně do Moje O2?
V tom případě máte nejspíš v prohlížeči uloženou neplatnou e-mailovou adresu či heslo pro přihlášení k Oneplay. Zadejte údaje pro přístup k Oneplay ručně a uložte si je v prohlížeči.
Děkujeme za zpětnou vazbu