Co je offline sledování?
Offline sledování je speciální funkce dostupná pouze v mobilní aplikaci Oneplay, která vám umožňuje stáhnout vybraný obsah k následnému zhlédnutí bez internetového připojení.
Tato funkce je ideální, pokud očekáváte, že nebudete mít přístup k dostatečnému internetovému připojení.
Jak to funguje?
- Stáhnout lze pouze originální obsah Oneplay. Z licenčních důvodů není možné stahovat obsah vysílaný v televizi ani obsah z nabídky třetích stran.
- Stažený obsah obsahuje vždy originální zvukovou stopu, preferovanou zvukovou stopu dle vašeho jazykového nastavení a veškeré dostupné titulky.
- Kvalitu stahování videa si můžete před jeho stažením nastavit v Nastavení aplikace.
- Stažený obsah je dostupný výhradně v zařízení a v konkrétním uživatelském profilu Oneplay, do něhož byl stažen.
- Při změně profilu na dětský profil dojde k automatickému smazání veškerého staženého obsahu Oneplay ze zařízení.
Kdy stažený obsah expiruje a není jej již nadále možné přehrát?
Obsah již nelze přehrát, pokud je splněna kterákoliv z následujících podmínek:
- Obsah byl odebrán z nabídky Oneplay.
- Vypršela lhůta pro přehrání staženého obsahu (obvykle 30 dní, ale může se lišit).
- Došlo k úpravě licence a pro obsah byla vypnuta možnost stažení do offline režimu.
- Přehrávání obsahu jste již spustili a uplynul stanovený časový limit (48 hodin), po němž byl obsah automaticky smazán.
Jestliže bude splněna podmínka pro expiraci staženého obsahu, zobrazí se vám po spuštění obsahu informace, že termín pro spuštění již vypršel.
Jak si nastavit kvalitu staženého obsahu?
Pro stahování obsahu pro offline sledování lze v aplikaci Oneplay nastavit preferovanou kvalitu obrazu stahovaného obsahu.
Výchozí volbou je „Nejvyšší“, tedy maximální kvalita.
Chcete-li šetřit objem přenesených dat, můžete si preferovanou kvalitu stahovaného obsahu pro offline sledování snížit na úroveň „Vysoká“, nebo „Nízká“. Toto nastavení naleznete v Nastavení aplikace:
- Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
- Na obrazovce, která se objevila, klepněte na položku Nastavení aplikace.
- V části Stahování klepněte na položku Kvalita videa.
- Zvolte si požadovanou kvalitu videa z nabízených možností.
Děkujeme za zpětnou vazbu