Nápověda

Nevím, zda byl můj Voyo účet převeden na Oneplay

Pokud bylo na vašem Voyo uživatelském účtu před 10.03.2025 aktivní předplatné, převedli jsme váš Voyo účet, předplatné i aktivní platební metody (automatické platby) na Oneplay.

Pokud byl váš Voyo účet před 10.03.2025 bez aktivního předplatného, ale bylo na něm předplatné v posledních 365 dnech, převedli jsme váš Voyo účet také na Oneplay.

Nevyužívané účty (tedy účty, na kterých nikdy neproběhla aktivace předplatného Voyo nebo byly dlouhodobě bez předplatného) nebyly na Oneplay převedeny.

Informaci o převodu vašeho Voyo účtu na Oneplay jsme zasílali e-mailem na registrovanou e-mailovou adresu. Zkontrolujte prosím i složky jako Spam a Hromadná pošta.

Jestliže nevíte, zda byl váš Voyo účet převeden na Oneplay, zkuste se přihlásit do služby Oneplay pomocí přihlašovacích údajů do Voyo. Pokud bude přihlášení úspěšné, váš účet byl převeden.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?