Nápověda

Černá obrazovka nebo „není signál“ na set-top boxu

Problém není jen v aplikaci Oneplay?

Zkontrolujte, zda jsou zařízení zapnutá a napájená

  1. Ověření zapnutých zařízení: Zkontrolujte, že set-top box ani televize nejsou vypnuté. Při sledování přes set-top box musí být jak set-top box, tak i televize zapnuté. Zapnuté zařízení poznáte obvykle podle svítící kontrolky, u set-top boxů zpravidla zelené.
    • Pokud set-top box svítí červeně, zapněte jej příslušným dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem. Na set-top boxu může být více zapínacích tlačítek (např. poblíž napájecího kabelu a v přední části). V takovém případě použijte přední tlačítko.
  2. Kontrola napájení: Pokud kontrolka na vašem zařízení nesvítí a měla by, ověřte, že je napájecí kabel zapojený do funkční elektrické zásuvky a že zařízení není zcela vypnuté tlačítkem. Takové tlačítko typicky bývá u set-top boxu v blízkosti vstupu napájecího kabelu. Ani po kontrole napájení a ověření, že zařízení není vypnuto tlačítkem, kontrolka na zařízení nesvítí? V takovém případě bude zřejmě vadné. Řešte jeho servis, nebo výměnu. Řešíte vadný set-top box O2?

Zkontrolujte zapojení HDMI kabelu, který propojuje set-top box s televizí

Pokud set-top box svítí správnou barvou, zkontrolujte jeho propojení s televizí. Kabel zkuste na obou stranách dotlačit, případně vypojit a znovu zapojit.

Ověřte, že je televizi přepnutý na správný zdroj obrazu (vstup)

  1. Výběr správného vstupu: Vstup volíte tlačítkem INPUT/SOURCE/AV na ovladači televize (tedy ne ovladačem od set-top boxu). Volte postupně jednotlivé vstupy a čekejte, zda se neobjeví obraz ze set-top boxu.
  2. Odpojení televize: Někdy může pomoci televizi odpojit z elektrické sítě a znovu zapojit. Může také pomoci přepojit set-top box do jiné HDMI zdířky v televizi. Zdířky bývají označené nápisy odpovídajícími nápisům na obrazovce při výběru zdroje obrazu (vstupu), např. HDMI1.
  3. Výměna HDMI kabelu: Máte-li jiný HDMI kabel, můžete jej zkusit vyměnit.

Problém je pouze v aplikaci Oneplay, zatímco vše ostatní funguje?

Restartujte set-top box jeho chvilkovým odpojením od napájení tak, aby na něm vše zhaslo. Poté ověřte, zda se potíže podařilo vyřešit.

Aplikace Oneplay ve vašem zařízení stále nefunguje, jak by měla? Neváhejte nás kontaktovat na chatu.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?