Problém s kvalitou obrazu nebo zvuku na mobilním zařízení
Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením vašeho mobilního zařízení. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay v mobilní aplikaci
Pro vyřešení problému s kvalitou obrazu nebo zvuku postupujte následovně:
Restartujte zařízení
Pokud jste to od výskytu problému ještě nezkusili, restartujte zařízení, na kterém problém pozorujete. Restart může vyřešit potíže s internetovým připojením vašeho zařízení.
Vaše mobilní zařízení vypněte a znovu zapněte, nebo zvolte možnost restartování. Možnost vypnutí nebo restartování bývá zpravidla dostupná podržením vypínacího tlačítka, případně v nabídce po stažení horní systémové lišty.
Vyzkoušejte jiné připojení
- Připojujete se přes Wi-Fi?
Zkuste v zařízení vypnout Wi-Fi a aplikaci Oneplay spustit přes mobilní data ve svém tarifu, případně se připojit k jiné Wi-Fi síti, například k mobilnímu hotspotu z telefonu. Pokud bude aplikace fungovat správně, může být problém v internetovém připojení nebo ve Wi-Fi síti, ke které byl telefon původně připojený.
- Připojujete se přes mobilní data?
Vyzkoušejte funkčnost aplikace Oneplay po připojení k nějaké Wi-Fi síti.
Zjistili jste problém s vaším internetovým, nebo datovým připojením? Jestliže jste zjistili problém s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele.
Nemůžete vyzkoušet jiné připojení, ověřte na vašem zařízení rychlost a kvalitu internetového připojení
Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.
- Pokud uvidíte delší dobu nižší hodnotu, nebo se bude tato hodnota často měnit, příčinou potíží s kvalitou obrazu a zvuku je internetové připojení vašeho zařízení. Jestliže jste zjistili problém s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele.
- Pokud by se však stalo, že vidíte stabilní hodnotu „1080p25 5500 kbps“ a obraz i zvuk jsou v pořádku, příčina problémů s obrazem nebo zvukem v obsahu, který jste předtím sledovali, může být na zdroji signálu, nebo na našich serverech. Kontaktujte nás prostřednictvím chatu.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu