Nápověda

Jiný problém s Oneplay na SmartTV

Jiné problémy s aplikací Oneplay v televizi nebo chytrém zařízení připojeném k televizi mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením vašeho zařízení, nebo mezipamětí aplikace Oneplay.

Aplikaci Oneplay nainstalovanou nemáte a nemůžete ji ani najít v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení?

Pro vyřešení problému s aplikací Oneplay postupujte následovně:

Restartujte zařízení

Někdy může pomoci restartovat modem (router), případné další síťové prvky a zařízení, na kterém se problém projevuje.

Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet.

TIP: Pokud máte nějaká další zařízení jako routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery), nezapomeňte odpojit i ta.

 Až vše opět naběhne, jako poslední restartujte zařízení, na kterém se problém s Oneplay projevuje.

Funguje vám internet po restartování vašich zařízení?

Pokud ne, ozvěte se prosím přímo vašemu poskytovateli internetu. 

Odinstalujte aplikaci Oneplay z vašeho zařízení a nainstalujte ji zpět

Jestliže vám internet funguje správně, příčinou problému s aplikací Oneplay ve vašem zařízení může být chyba dat uložených aplikací Oneplay ve vašem zařízení.

Odinstalováním aplikace Oneplay tato data odstraníte. Po opětovném nainstalování aplikace Oneplay bude nutné se v aplikaci znovu přihlásit ke službě.

Instalování i odinstalování aplikace Oneplay se provádí v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení.

Pro odinstalování aplikace bývá zpravidla totožný postup jako pro její instalaci, jen tlačítko pro nainstalování aplikace u již nainstalované aplikace slouží jako tlačítko pro její odinstalování – např. z tlačítka Nainstalovat je u již nainstalované aplikace tlačítko Odinstalovat.

Aplikace Oneplay ve vašem zařízení stále nefunguje, jak by měla? Neváhejte nás kontaktovat na chatu.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?