Jak řešit problém s nefunkční platbou?
Kontrola nastavení platební karty
Pokud byla platba za předplatné neúspěšná, zkontrolujte následující nastavení na vaší platební kartě:
- Aktivní a povolené platby přes internet:
Ujistěte se, že máte povolené platby přes internet a že máte dostatečný limit pro tyto platby. - Aktivní služba 3D Secure:
Ověřte, zda máte aktivní službu 3D Secure, která je často vyžadována pro online platby. - Nastavené MO/TO platby:
Zkontrolujte, zda máte povolené MO/TO platby (platby na dálku). - Dostatečný finanční obnos:
Ujistěte se, že máte na svém účtu dostatečný finanční obnos pro provedení platby.
Pokud se i nadále nedaří platbu provést, ověřte u vaší banky, zda máte platební kartu správně nastavenou.
Co dělat, když se nestrhla další platba za předplatné
- Opakované pokusy o platbu:
Pokud je platba neúspěšná, pokusíme se o její provedení znovu ještě dvakrát:- 24 hodin po vypršení předplaceného období,
- 5. den po vypršení předplaceného období.
- Úspěšná platba:
Pokud se platbu povede úspěšně provést nejpozději 5. den po skončení předchozího předplaceného období, můžete dále nerušeně využívat obsah služby Oneplay.
Začátek nového předplatného automaticky navazuje na konec posledního předplaceného období. - Další pokusy o platbu:
Pokud se platbu nepodařilo automaticky provést do 5 dní po vypršení předplaceného období, proběhne ještě několik automatických pokusů o provedení platby, které realizuje přímo platební brána Adyen. Přesný počet pokusů o stržení platby si stanovuje platební brána.
Pokud na další pokus o platbu nechcete čekat, přejděte do sekce Správa služeb a platby a zde klikněte na tlačítko Zaplatit Plán.
Poté stačí vybrat jaký Plán předplatného si přejete aktivovat a uhradit jej.
Služba hrazená prostřednictvím O2
Hradíte-li Oneplay prostřednictvím O2, pro řešení potíží s platbou přejděte do Moje O2.
Další kroky
Pokud se vám stále nedaří aktivovat předplatné nebo máte jakékoli další otázky, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím chatu.
Děkujeme za zpětnou vazbu