Nápověda

Zakoupil jsem kupón na webu oneplay.cz, ale nemůžu ho najít

Kontrola platby: Ověřte, zda byla platba za kupón úspěšně provedena a evidujete ji ve vašem bankovnictví.

Obdržíte e-mail s kupónem: Pokud byla platba úspěšná, zaslali jsme vám e-mail s kupónem do vaší e-mailové schránky.

Kontrola složek Spam či Hromadné: Pokud e-mail nemůžete najít v Doručené poště, zkontrolujte prosím složky Spam či Hromadné.

Sekce Kupón: Zakoupené kupóny najdete také v sekci Kupón, Aktivní kupóny na našich webových stránkách.

Pokud máte další otázky nebo potřebujete pomoc, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu prostřednictvím chatu.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?

Podobné dotazy