Černá obrazovka nebo „není signál“ na jiném zařízení
Setkali jste se s černou obrazovkou nebo hlášku „není signál“ při používání Oneplay a nevyužíváte set-top box?
Používáte chytrou televizi?
Vidíte hlášku „není signál“, „není naprogramováno“, „no input“, „no signal“ nebo označení zvoleného vstupu signálu (například nápis „HDMI“)?
Vaše televize je přepnutá na jiný zdroj signálu. Přejděte na domovskou obrazovkou ovladačem televizoru. Tlačítko pro přechod na domovskou obrazovku má typicky piktogram domečku.
Vidíte černou obrazovku pouze v aplikaci Oneplay, zatímco vše ostatní vám funguje?
- Restartujte chytrou televizi: Zkuste televizi restartovat jejím chvilkovým odpojením od napájení tak, aby na ní vše zhaslo. Po jejím opětovném zapojení ověřte, zda se potíže podařilo vyřešit.
- Přeinstalujte aplikaci Oneplay: Jestliže restart televize nepomohl, zkuste odinstalovat a poté znovu nainstalovat aplikaci Oneplay v příslušném aplikačním obchodě vaší televize. Aplikaci lze zpravidla odinstalovat tlačítkem, které se nachází v aplikačním obchodě na stejném místě jako tlačítko pro její nainstalování. Přejít na návod k instalaci aplikace Oneplay na chytrou televizi
Vidíte černou obrazovku všude?
Může být problém s napájením vaší televize, nebo televize může být vadná. Zkontrolujte funkčnost elektrické zásuvky, ve které je zapojena, případně kontaktujte servis výrobce televize.
Používáte jiné zařízení?
Nevyužíváte set-top box ani chytrou televizi, ale černou obrazovku nebo hlášku „není signál“ vidíte na jiném zařízení?
Vidíte černou obrazovku pouze v aplikaci Oneplay, zatímco vše ostatní vám funguje?
- Restartujte zařízení: Zkuste zařízení restartovat odpojením od napájení nebo volbou restartu v jeho nastavení.
- Přeinstalujte aplikaci Oneplay nebo vyzkoušejte jiný webový prohlížeč:
- Jestliže restart zařízení nepomohl, v případě sledování Oneplay v mobilní aplikaci Oneplay zkuste odinstalovat a poté znovu nainstalovat aplikaci Oneplay v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení. Aplikaci lze zpravidla odinstalovat tlačítkem, které se nachází v aplikačním obchodě na stejném místě jako tlačítko pro její nainstalování. Přejít na návod k instalaci aplikace Oneplay na mobilní telefon nebo tablet
- Jestliže restart zařízení nepomohl, v případě sledování Oneplay na počítači spusťte Oneplay v jiném podporovaném webovém prohlížeči, váš prohlížeč může být nevhodně nastaven. Přejít na seznam podporovaných zařízení
Vidíte černou obrazovku všude?
Může být problém s napájením vašeho zařízení, nebo vaše zařízení může být vadné. Zkontrolujte napájení zařízení, případně kontaktujte servis výrobce zařízení.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu
