Nápověda

Zasekávání nebo dlouhé načítání obsahu na SmartTV

Zkontrolujte internetové připojení:

  • Pokud televizor připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte televizor k internetu kabelem.
  • Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
  • Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě aplikace Oneplay se obdobně chovají i jiné aplikace v televizoru, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.

Restartujte internetové připojení a televizor:

  • Odpojte váš televizor i všechny vaše síťové prvky (modem, router, opakovač, …) od napájení elektrické sítě na dobu alespoň jedné minuty.
  • Poté je jedno po druhém směrem k televizoru pomalu zapojte.
  • Televizor zapojte až jako poslední po plném obnovení internetového připojení v domácnosti.

Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?