Nápověda

Zasekávání nebo dlouhé načítání na mobilním zařízení

Ověřte internetové připojení:

  • Pokud používáte připojení přes Wi-Fi, zkuste zařízení připojit k jiné Wi-Fi síti či vyzkoušejte připojení přes mobilní data v zařízení.
  • Naopak, pokud jste potíže zaznamenali při přehrávání přes mobilní data, ověřte, zda připojením k Wi-Fi síti nedojde k vyřešení potíží.
  • Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
  • Zjistíte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu.

Zkontrolujte dostupné aktualizace aplikace Oneplay:

  • Přejděte do příslušného aplikačního obchodu vašeho zařízení (Google Play, nebo App Store).
  • Vyhledejte aplikaci Oneplay a na jejím detailu zvolte možnost aktualizovat, jestliže je dostupná.
  • Pokud na detailu vidíte pouze možnost aplikaci otevřít, máte nainstalovanou aktuální verzi aplikace.

Restartujte vaše zařízení:

  • Zařízení restartujte volbou restartování či jeho vypnutím a opětovným zapnutím přes volby v hlavní nabídce.

Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?