Zasekávání nebo dlouhé načítání na mobilním zařízení
Ověřte internetové připojení:
- Pokud používáte připojení přes Wi-Fi, zkuste zařízení připojit k jiné Wi-Fi síti či vyzkoušejte připojení přes mobilní data v zařízení.
- Naopak, pokud jste potíže zaznamenali při přehrávání přes mobilní data, ověřte, zda připojením k Wi-Fi síti nedojde k vyřešení potíží.
- Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
- Zjistíte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu.
Zkontrolujte dostupné aktualizace aplikace Oneplay:
- Přejděte do příslušného aplikačního obchodu vašeho zařízení (Google Play, nebo App Store).
- Vyhledejte aplikaci Oneplay a na jejím detailu zvolte možnost aktualizovat, jestliže je dostupná.
- Pokud na detailu vidíte pouze možnost aplikaci otevřít, máte nainstalovanou aktuální verzi aplikace.
Restartujte vaše zařízení:
- Zařízení restartujte volbou restartování či jeho vypnutím a opětovným zapnutím přes volby v hlavní nabídce.
Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu