Nápověda

Jak zruším Plán předplatného Oneplay?

Služba Oneplay zaregistrovaná na webu oneplay.cz

Pokud máte předplacenou službu Oneplay, můžete Plán předplatného zrušit po přihlášení do svého uživatelského profilu pouze na webových stránkách Oneplay. Mobilní aplikace a TV aplikace zrušení Plánu předplatného neumožňují.

Zrušení platby na další období je nutné provést nejpozději 1 hodinu před vypršením aktuálně běžícího období.

Postup zrušení Plánu předplatného

  1. Přihlaste se na webových stránkách Oneplay.
  2. Klikněte na ikonku profilu v pravém horním rohu a poté klikněte na Správa služeb a platby.
  3. V dolní části stránky, v sekci Následující platba, se vám zobrazí platba naplánovaná pro další období.
  4. Klikněte na tlačítko Zrušit Plán.
  5. Dojde k přesměrování na další stránku, kde v dolní části znovu klikněte na Zrušit Plán.
  6. Tímto zrušíte veškeré budoucí platby a váš Plán předplatného skončí uplynutím aktuálně předplaceného období.

Po zrušení předplatného můžete sledovat obsah až do vypršení předplaceného období.

Poznámka: Zrušením Plánu předplatného nedojde ke zrušení vašeho účtu. Stále se budete moci přihlásit k vašemu účtu a zakoupit nový Plán předplatného Oneplay.

Pokud jste měli před 10.03.2025 předplatné na Voyo, váš účet byl převeden na Oneplay a prvních 30 dní po první automatické platbě čerpáte službu za stejných podmínek jako na Voyo. Upozorňujeme, že změnou nebo zrušením plánu o tyto podmínky přijdete a nebude možné je obnovit.

Chcete zrušit kromě služby i svůj účet? Přejděte na Jak zrušit účet.

Služba Oneplay zaregistrovaná prostřednictvím O2

Pokud využíváte předplacenou službu Oneplay přes O2, můžete ji zrušit v samoobsluze Moje O2. V případě, že za službu Oneplay platíte v rámci vyúčtování, kontaktujte prosím zákaznickou linku O2.

Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme!

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?