Nápověda

Jiný problém s Oneplay na mobilním zařízení

Jiné problémy s aplikací Oneplay v mobilním zařízení mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením vašeho mobilního zařízení, nebo mezipamětí aplikace Oneplay.

Aplikaci Oneplay nainstalovanou nemáte a nemůžete ji ani najít v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení?

Pro vyřešení problému s mobilní aplikací Oneplay postupujte následovně:

Restartujte zařízení

Pokud jste to od výskytu problému ještě nezkusili, restartujte zařízení, na kterém problém s aplikací Oneplay pozorujete. Restart může vyřešit potíže s internetovým připojením vašeho zařízení.

Vaše mobilní zařízení vypněte a znovu zapněte, nebo zvolte možnost restartování. Možnost vypnutí nebo restartování bývá zpravidla dostupná podržením vypínacího tlačítka, případně v nabídce po stažení horní systémové lišty.

Funguje vám internet správně? Jak máte mobilní zařízení připojené k internetu?

  • Přes Wi-Fi

Zkuste v zařízení vypnout Wi-Fi a aplikaci Oneplay spustit přes mobilní data ve svém tarifu, případně se připojit k jiné Wi-Fi síti, například k mobilnímu hotspotu z telefonu. Pokud bude aplikace fungovat správně, může být problém v internetovém připojení nebo ve Wi-Fi síti, ke které byl telefon původně připojený.

  • Přes mobilní data

Ujistěte se, že nemáte vyčerpaná mobilní data a že máte alespoň 2 čárky signálu (4G/LTE, nebo 5G). Pokud můžete, vyzkoušejte funkčnost aplikace Oneplay po připojení k nějaké Wi-Fi síti.

Zjistili jste problém s vaším internetovým, nebo datovým připojením? Kontaktujte vašeho poskytovatele.

Vymažte veškerá data aplikace Oneplay

Používáte operační systém Android? Přejděte do: Nastavení > Aplikace > Oneplay > Úložiště a zde dole využijte obě tlačítka: „Vymazat data“ i „Vymazat paměť“.

Po spuštění aplikace Oneplay bude nutné se v ní znovu přihlásit ke službě.

Odinstalujte aplikaci Oneplay z vašeho zařízení a nainstalujte ji zpět

Máte zařízení od firmy Apple, nebo vymazání dat aplikace nepomohlo? Ještě by mohlo pomoci přeinstalování aplikace. Po opětovném nainstalování aplikace Oneplay bude nutné se v aplikaci znovu přihlásit ke službě.

Instalování i odinstalování aplikace Oneplay se provádí v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení. Pro odinstalování aplikace bývá zpravidla totožný postup jako pro její instalaci, jen tlačítko pro nainstalování aplikace u již nainstalované aplikace slouží jako tlačítko pro její odinstalování – např. z tlačítka Nainstalovat je u již nainstalované aplikace tlačítko Odinstalovat.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?