Nápověda

Problém s kvalitou obrazu nebo zvuku na SmartTV

Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením vašeho zařízení.

Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na televizích

Pro vyřešení problému s kvalitou obrazu nebo zvuku postupujte následovně:

Funguje vám správně internet?

Pokud máte potíže s internetem, ozvěte se prosím svému poskytovateli.

Ověřte na vašem zařízení rychlost a kvalitu internetového připojení

Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.

Pokud uvidíte delší dobu nižší hodnotu, nebo se bude tato hodnota často měnit, příčinou potíží s kvalitou obrazu a zvuku je internetové připojení vašeho zařízení.

  • Nezjistili jste na kanále 777 Afrika žádný problém s internetovým připojením zařízení?

Příčina problémů s obrazem nebo zvukem v obsahu, který jste předtím sledovali, může být na zdroji signálu, nebo na našich serverech. Kontaktujte nás prostřednictvím chatu.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

  • Zjistili jste na kanále 777 Afrika problém s internetovým připojením zařízení?

Je možné, že některé z vašich zařízení váš internet vytěžuje. Zkuste od vaší Wi-Fi odpojit ostatní zařízení.

Máte zařízení připojené bezdrátově (přes Wi-Fi)? Příčinou nízké rychlosti nebo kolísání internetového připojení zařízení bude pravděpodobně právě Wi-Fi. Problémy s Wi-Fi nejčastěji způsobuje rušení okolními Wi-Fi sítěmi na 2,4GHz frekvenci.

Nejsnazším řešením je připojení zařízení k modemu síťovým (LAN) kabelem, pokud je to aspoň trochu možné.

Většina domácích Wi-Fi sítí nabízí možnost připojení na základní (2,4GHz) či novější (5GHz) frekvenci. Máte-li možnost připojit se k Wi-Fi s „5G“ nebo „5GHz“ v názvu a nabízí-li alespoň 2 čárky signálu, bude vám pravděpodobně fungovat lépe než základní síť. Připojte se k ní.

TIP: Správnou funkčnost Oneplay na zařízení jako takovém si můžete také ověřit připojením k jiné Wi-Fi síti, např. vytvořením hotspotu na mobilním telefonu a připojením k této jeho Wi-Fi síti.

Někdy může pomoci všechna zařízení restartovat

Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet

TIP: Pokud máte nějaká další zařízení jako routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery), nezapomeňte je také odpojit.

Jako poslední restartujte zařízení, na kterém pozorujete špatnou kvalitu obrazu nebo zvuku ve Oneplay

Pokud se vyskytuje problém na zařízení připojeném kabelem, nebo když zařízení nemůžete přes kabel připojit, ověřte nízkou rychlost internetového připojení vašeho zařízení.

Nic nepomohlo? Neváhejte nás kontaktovat na chatu.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?