Zasekávání nebo dlouhé načítání na set-top boxu
Zkontrolujte internetové připojení:
- Pokud set-top box připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte set-top box k internetu kabelem.
- Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
- Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě aplikace Oneplay se obdobně chovají i jiné aplikace v set-top boxu, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.
Restartujte internetové připojení a set-top box:
- Odpojte váš set-top box i všechny vaše síťové prvky (modem, router, opakovač, …) od napájení elektrické sítě na dobu alespoň jedné minuty.
- Poté je jedno po druhém směrem k set-top boxu pomalu zapojte.
- Set-top box zapojte až jako poslední po plném obnovení internetového připojení v domácnosti.
Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu