Nápověda

Zasekávání nebo dlouhé načítání na počítači

Používáte podporovaný prohlížeč?

Správnou funkčnost Oneplay vám dokážeme zaručit jen u podporovaných webových prohlížečů, např. Google Chrome či Mozilla Firefox. Přejít na seznam podporovaných zařízení

Aktualizujte internetový prohlížeč:

Aktualizujte internetový prohlížeč na nejnovější verzi. Zkontrolujte v nastavení vašeho prohlížeče, zda není dostupná novější verze.

Pročistěte svůj webový prohlížeč:

Vymažte soubory cookies a mezipaměť vašeho prohlížeče v jeho nastavení. Návody pro některé prohlížeče:

  • Google Chrome: V prohlížeči přejděte do Nastavení → Ochrana soukromí a zabezpečení → Vymazat údaje o prohlížení. Zaškrtněte všechny položky kromě „Hesla a další přihlašovací údaje“ a klikněte na „Vymazat data“. Stejně funguje i zkopírování URL: chrome://settings/clearBrowserData a její vložení do vyhledávacího řádku Google prohlížeče.
  • Mozilla Firefox: Postupujte podle návodu na stránkách podpory Mozilla.

Vyzkoušejte jiný podporovaný webový prohlížeč:

Pokud nechcete čistit svůj současný prohlížeč, vyzkoušejte jiný. Prohlížeč stáhněte, nainstalujte a funkčnost Oneplay ověřte přímo v něm.

Zkontrolujte vaše internetové připojení:

  • Pokud počítač připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte počítač k internetu kabelem.
  • Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
  • Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě webu Oneplay se obdobně chovají i jiné webové stránky v počítači, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.

Restartujte počítač:

  • V menu vašeho operačního systému zvolte možnost restartovat.
  • Vyzkoušejte Oneplay na jiném počítači:
    Příčina potíží může být ve vašem počítači (nedostatečný výkon, závada, nevhodný či škodlivý software).

Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?