Nápověda

Aplikace Oneplay není k dispozici ke stažení

Pokud nemůžete najít aplikaci Oneplay ke stažení, zde je několik kroků, které můžete podniknout, abyste problém vyřešili.

Stažení aplikace Oneplay

Aplikace Oneplay je dostupná ke stažení pro podporovaná zařízení v příslušném obchodě s aplikacemi podle operačního systému zařízení:

  • Android (TV, set-top box, mobilní telefon, tablet) – Google Play
  • iOS, iPadOS, tvOS (Apple iPhone, Apple iPad, Apple TV) – App Store
  • Tizen (Samsung TV) – Smart Hub
  • webOS (LG TV) – LG Content Store

Máte podporované zařízení?

Aplikace Oneplay je dostupná ke stažení pouze pro podporovaná zařízení.

Zkontrolujte na seznamu podporovaných zařízení, zda vaše zařízení podporuje aplikaci Oneplay.

Seznam podporovaných zařízení naleznete ZDE.

Máte správně nastavený region nebo zemi ve vašem zařízení?

Aplikace Oneplay je dostupná ke stažení pouze v regionu Česká republika.

Zkontrolujte v nastavení vašeho účtu na daném zařízení, zda máte nastavenou zemi nebo region na ČR.

Máte podporované zařízení a správně nastavený region nebo zemi, ale aplikaci stále nevidíte?

Pokud jste zkontrolovali, že máte podporované zařízení a správně nastavený region nebo zemi, ale aplikaci Oneplay stále nevidíte, spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pravděpodobně budeme potřebovat znát modelové označení vašeho zařízení a jeho verzi operačního systému. Pokuste se tyto informace zjistit před zahájením chatu.

Naleznete je v informacích o zařízení, v jeho menu, v manuálu k zařízení, případně na jeho výrobním štítku na spodní či zadní straně.

Zde jsou konkrétní postupy pro získání těchto informací:

Doufáme, že tyto kroky vám pomohou vyřešit problém s dostupností aplikace Oneplay. Pokud budete potřebovat další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na chatu.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?