Zobrazuje se mi, že byl dosažen maximální počet současných sledování
Maximální počet zařízení, která mohou přehrávat zároveň ve stejný čas, je u Plánů Komfort, Extra Zábava a Extra Sport omezen na jedno zařízení.
Plán Maximum nabízí možnost přehrávat zároveň ve stejný čas až na 3 zařízeních automaticky.
V případě zakoupeného balíčku Rodinné sledování je maximální počet současně sledujících zařízení nastaven až na tři zařízení.
Pokud vypnete zařízení, které Oneplay sleduje, může trvat i několik minut, než uvolní dostupnou kapacitu jinému zařízení. Pro co nejrychlejší vyřešení problému postupujte následovně:
Odstraňte některé aktuálně sledující zařízení ve Správě zařízení
Přejděte do Správy zařízení a odstraňte některé zařízení, které Oneplay právě sleduje.
Přihlašuje se vám do Oneplay zařízení, které neznáte?
Jestli se domníváte, že někdo zjistil vaše přihlašovací údaje, doporučujeme provést změnu hesla.
Jak můžu změnit heslo?
Heslo si nepamatuji.
Máte Rodinné sledování?
- Rodinné sledování ještě nemám
Maximální počet zároveň sledujících zařízení můžete jednoduše navýšit z jednoho až na tři zakoupením balíčku Rodinné sledování.
- Rodinné sledování mám
Maximální počet současně sledujících zařízení je pro plán s balíčkem Rodinné sledování omezen až na tři zařízení. Stav balíčku Rodinné sledování se zobrazuje ve Správě zařízení.
Balíček Rodinného sledování po platbě nevidíte jako aktivní?
Pokud máte přístup k více službám Oneplay, nejprve ověřte, zda jste skutečně přihlášeni ke službě Oneplay, ke které máte balíček Rodinného sledování objednaný.
Odhlaste se z Oneplay a po odhlášení se přihlaste zpět přihlašovacími údaji ke službě, kterou řešíte.
Jestliže jste se přesvědčili o tom, že jste přihlášeni ke správné službě, a domníváte se, že vám obrazovka s informací o dosažení maximálního počtu současných sledování zobrazuje chybně, neváhejte nás kontaktovat na chatu.
Děkujeme za zpětnou vazbu
