Chybí mi konkrétní titul/pořad/seriál
Rozsah nabízených titulů se liší v rámci jednotlivých Plánů předplatného a může se také měnit v průběhu času. Aktuální nabídku naleznete po přihlášení se do svého uživatelského účtu a profilu v rámci služby Oneplay.
Proč může obsah chybět?
Obsah, který máte na vašem uživatelském účtu dostupný se odvíjí od aktuálně nastaveného Plánu předplatného.
Tituly a přenosy, které nejsou v součástí vašeho Plánu předplatného se vám nemusí vůbec v nabídce zobrazit, nebo se zobrazují jako nedostupné. Obsah nedostupný v rámci aktuálně nastaveného Plánu předplatného je označen ikonou zámku.
Obsah služby Oneplay také podléhá internetovým vysílacím právům a podmínkám distributorů. To znamená, že dostupnost konkrétních titulů, pořadů nebo seriálů může být ovlivněna licenčními smlouvami a regionálními omezeními.
Jak zjistit dostupnost konkrétního titulu?
Pokud vám chybí konkrétní titul, pořad nebo seriál, ověřte si nejprve, zda máte aktivován odpovídající Plán předplatného. Jestliže ano a obsah se vám stále nezobrazuje, můžete položit dotaz na jeho dostupnost našim operátorům na chatu.
Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc s jinými problémy, neváhejte se obrátit na naše operátory prostřednictvím chatu.
Děkujeme za zpětnou vazbu
