Nápověda

Chybí mi konkrétní titul/pořad/seriál

Rozsah nabízených titulů se liší v rámci jednotlivých Plánů předplatného a může se také měnit v průběhu času. Aktuální nabídku naleznete po přihlášení se do svého uživatelského účtu a profilu v rámci služby Oneplay.

Proč může obsah chybět?

Obsah, který máte na vašem uživatelském účtu dostupný se odvíjí od aktuálně nastaveného Plánu předplatného. 

Tituly a přenosy, které nejsou v součástí vašeho Plánu předplatného se vám nemusí vůbec v nabídce zobrazit, nebo se zobrazují jako nedostupné. Obsah nedostupný v rámci aktuálně nastaveného Plánu předplatného je označen ikonou zámku.

Obsah služby Oneplay také podléhá internetovým vysílacím právům a podmínkám distributorů. To znamená, že dostupnost konkrétních titulů, pořadů nebo seriálů může být ovlivněna licenčními smlouvami a regionálními omezeními.

Jak zjistit dostupnost konkrétního titulu?

Pokud vám chybí konkrétní titul, pořad nebo seriál, ověřte si nejprve, zda máte aktivován odpovídající Plán předplatného. Jestliže ano a obsah se vám stále nezobrazuje, můžete položit dotaz na jeho dostupnost našim operátorům na chatu.

Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc s jinými problémy, neváhejte se obrátit na naše operátory prostřednictvím chatu.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?