Nápověda

Zasekávání nebo dlouhé načítání obsahu

V aplikaci Oneplay na podporovaném chytrém televizoru

Zkontrolujte internetové připojení:

  • Pokud televizor připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte televizor k internetu kabelem.
  • Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
  • Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě aplikace Oneplay se obdobně chovají i jiné aplikace v televizoru, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.

Restartujte internetové připojení a televizor:

  • Odpojte váš televizor i všechny vaše síťové prvky (modem, router, opakovač, …) od napájení elektrické sítě na dobu alespoň jedné minuty.
  • Poté je jedno po druhém směrem k televizoru pomalu zapojte.
  • Televizor zapojte až jako poslední po plném obnovení internetového připojení v domácnosti.

Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

V aplikaci Oneplay na podporovaném set-top boxu

Zkontrolujte internetové připojení:

  • Pokud set-top box připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte set-top box k internetu kabelem.
  • Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
  • Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě aplikace eBox se obdobně chovají i jiné aplikace v set-top boxu, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.

Restartujte internetové připojení a set-top box:

  • Odpojte váš set-top box i všechny vaše síťové prvky (modem, router, opakovač, …) od napájení elektrické sítě na dobu alespoň jedné minuty.
  • Poté je jedno po druhém směrem k set-top boxu pomalu zapojte.
  • Set-top box zapojte až jako poslední po plném obnovení internetového připojení v domácnosti.

Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Ve webovém prohlížeči na počítači

Používáte podporovaný prohlížeč?

Správnou funkčnost Oneplay vám dokážeme zaručit jen u podporovaných webových prohlížečů, např. Google Chrome či Mozilla Firefox. Přejít na seznam podporovaných zařízení

Aktualizujte internetový prohlížeč:

Aktualizujte internetový prohlížeč na nejnovější verzi. Zkontrolujte v nastavení vašeho prohlížeče, zda není dostupná novější verze.

Pročistěte svůj webový prohlížeč:

Vymažte soubory cookies a mezipaměť vašeho prohlížeče v jeho nastavení. Návody pro některé prohlížeče:

  • Google Chrome: V prohlížeči přejděte do Nastavení → Ochrana soukromí a zabezpečení → Vymazat údaje o prohlížení. Zaškrtněte všechny položky kromě „Hesla a další přihlašovací údaje“ a klikněte na „Vymazat data“. Stejně funguje i zkopírování URL: chrome://settings/clearBrowserData a její vložení do vyhledávacího řádku Google prohlížeče.
  • Mozilla Firefox: Postupujte podle návodu na stránkách podpory Mozilla.

Vyzkoušejte jiný podporovaný webový prohlížeč:

Pokud nechcete čistit svůj současný prohlížeč, vyzkoušejte jiný. Prohlížeč stáhněte, nainstalujte a funkčnost Oneplay ověřte přímo v něm.

Zkontrolujte vaše internetové připojení:

  • Pokud počítač připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte počítač k internetu kabelem.
  • Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
  • Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě webu Oneplay se obdobně chovají i jiné webové stránky v počítači, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.

Restartujte počítač:

  • V menu vašeho operačního systému zvolte možnost restartovat.
  • Vyzkoušejte Oneplay na jiném počítači:
    Příčina potíží může být ve vašem počítači (nedostatečný výkon, závada, nevhodný či škodlivý software).

Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

V aplikaci Oneplay na podporovaném telefonu či tabletu

Ověřte internetové připojení:

  • Pokud používáte připojení přes Wi-Fi, zkuste zařízení připojit k jiné Wi-Fi síti či vyzkoušejte připojení přes mobilní data v zařízení.
  • Naopak, pokud jste potíže zaznamenali při přehrávání přes mobilní data, ověřte, zda připojením k Wi-Fi síti nedojde k vyřešení potíží.
  • Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
  • Zjistíte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu.

Zkontrolujte dostupné aktualizace aplikace Oneplay:

  • Přejděte do příslušného aplikačního obchodu vašeho zařízení (Google Play, nebo App Store).
  • Vyhledejte aplikaci Oneplay a na jejím detailu zvolte možnost aktualizovat, jestliže je dostupná.
  • Pokud na detailu vidíte pouze možnost aplikaci otevřít, máte nainstalovanou aktuální verzi aplikace.

Restartujte vaše zařízení:

  • Zařízení restartujte volbou restartování či jeho vypnutím a opětovným zapnutím přes volby v hlavní nabídce.


Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?