Zasekávání nebo dlouhé načítání obsahu
V aplikaci Oneplay na podporovaném chytrém televizoru
Zkontrolujte internetové připojení:
- Pokud televizor připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte televizor k internetu kabelem.
- Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
- Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě aplikace Oneplay se obdobně chovají i jiné aplikace v televizoru, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.
Restartujte internetové připojení a televizor:
- Odpojte váš televizor i všechny vaše síťové prvky (modem, router, opakovač, …) od napájení elektrické sítě na dobu alespoň jedné minuty.
- Poté je jedno po druhém směrem k televizoru pomalu zapojte.
- Televizor zapojte až jako poslední po plném obnovení internetového připojení v domácnosti.
Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
V aplikaci Oneplay na podporovaném set-top boxu
Zkontrolujte internetové připojení:
- Pokud set-top box připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte set-top box k internetu kabelem.
- Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
- Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě aplikace eBox se obdobně chovají i jiné aplikace v set-top boxu, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.
Restartujte internetové připojení a set-top box:
- Odpojte váš set-top box i všechny vaše síťové prvky (modem, router, opakovač, …) od napájení elektrické sítě na dobu alespoň jedné minuty.
- Poté je jedno po druhém směrem k set-top boxu pomalu zapojte.
- Set-top box zapojte až jako poslední po plném obnovení internetového připojení v domácnosti.
Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Ve webovém prohlížeči na počítači
Používáte podporovaný prohlížeč?
Správnou funkčnost Oneplay vám dokážeme zaručit jen u podporovaných webových prohlížečů, např. Google Chrome či Mozilla Firefox. Přejít na seznam podporovaných zařízení
Aktualizujte internetový prohlížeč:
Aktualizujte internetový prohlížeč na nejnovější verzi. Zkontrolujte v nastavení vašeho prohlížeče, zda není dostupná novější verze.
Pročistěte svůj webový prohlížeč:
Vymažte soubory cookies a mezipaměť vašeho prohlížeče v jeho nastavení. Návody pro některé prohlížeče:
- Google Chrome: V prohlížeči přejděte do Nastavení → Ochrana soukromí a zabezpečení → Vymazat údaje o prohlížení. Zaškrtněte všechny položky kromě „Hesla a další přihlašovací údaje“ a klikněte na „Vymazat data“. Stejně funguje i zkopírování URL: chrome://settings/clearBrowserData a její vložení do vyhledávacího řádku Google prohlížeče.
- Mozilla Firefox: Postupujte podle návodu na stránkách podpory Mozilla.
Vyzkoušejte jiný podporovaný webový prohlížeč:
Pokud nechcete čistit svůj současný prohlížeč, vyzkoušejte jiný. Prohlížeč stáhněte, nainstalujte a funkčnost Oneplay ověřte přímo v něm.
Zkontrolujte vaše internetové připojení:
- Pokud počítač připojujete k internetu bezdrátově (přes Wi-Fi), může být příčinou problém s tímto bezdrátovým přenosem. Máte-li možnost, připojte počítač k internetu kabelem.
- Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
- Máte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu. Potíže s internetovým připojením poznáte například tak, že kromě webu Oneplay se obdobně chovají i jiné webové stránky v počítači, nebo že vám vypadává internet na jiném zařízení v domácnosti.
Restartujte počítač:
- V menu vašeho operačního systému zvolte možnost restartovat.
- Vyzkoušejte Oneplay na jiném počítači:
Příčina potíží může být ve vašem počítači (nedostatečný výkon, závada, nevhodný či škodlivý software).
Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
V aplikaci Oneplay na podporovaném telefonu či tabletu
Ověřte internetové připojení:
- Pokud používáte připojení přes Wi-Fi, zkuste zařízení připojit k jiné Wi-Fi síti či vyzkoušejte připojení přes mobilní data v zařízení.
- Naopak, pokud jste potíže zaznamenali při přehrávání přes mobilní data, ověřte, zda připojením k Wi-Fi síti nedojde k vyřešení potíží.
- Změřte si rychlost internetu. Při nižší rychlosti nebo při jejím kolísání může docházet ke snižování rozlišení videa (rozmazávání).
- Zjistíte-li potíže s internetovým připojením, kontaktujte vašeho poskytovatele internetu.
Zkontrolujte dostupné aktualizace aplikace Oneplay:
- Přejděte do příslušného aplikačního obchodu vašeho zařízení (Google Play, nebo App Store).
- Vyhledejte aplikaci Oneplay a na jejím detailu zvolte možnost aktualizovat, jestliže je dostupná.
- Pokud na detailu vidíte pouze možnost aplikaci otevřít, máte nainstalovanou aktuální verzi aplikace.
Restartujte vaše zařízení:
- Zařízení restartujte volbou restartování či jeho vypnutím a opětovným zapnutím přes volby v hlavní nabídce.
Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu