Chybí mi zakoupený obsah (např. televizní programy)
Nevidíte televizní programy, které by měly být ve vašem Plánu předplatného?
Pokud jste provedli aktivaci Plánu předplatného, ale jeho obsah není dostupný, následujte tyto kroky k vyřešení problému:
- Nemáte zapnutý filtr televizních kanálů? Jestliže nevidíte některé kanály v televizním programu (EPG), možná máte zapnutý filtr kanálů. Zkontrolujte, zda máte zapnutý filtr Všechny kanály.
- Nejste přihlášeni v dětském profilu? Dětský profil vidí jen omezené množství obsahu. To, k jakému profilu jste přihlášeni, poznáte podle ikony profilu v pravém horním rohu. Přejít na více informací o uživatelských profilech.
- Jste přihlášeni ke správné službě? Pokud máte přístup k více službám Oneplay, nejprve ověřte, zda jste skutečně přihlášeni ke službě Oneplay, ve které by měla být vámi očekávaná programová nabídka. Odhlaste se z Oneplay přes ikonu profilu v pravém horním rohu a po odhlášení se přihlaste zpět přihlašovacími údaji ke službě, kterou řešíte.
- Máte potíže s přihlášením k požadované službě? Jestliže se vám nedaří přihlásit k požadovanému Oneplay účtu, doporučujeme nastavit nové heslo pro účet, kde máte uhrazený Plán předplatného.
- Jste si jisti tím, že obsah skutečně chybí? Ověřte na našich stránkách, zda je obsah, který postrádáte, skutečně součástí vašeho Plánu.
- Měnili jste balíček nebo Plán služby? Pokud jste měnili balíček nebo plán služby, zkuste zařízení restartovat.
Doufáme, že tyto kroky vám pomohou vyřešit problém s dostupností obsahu zakoupeného balíčku.
Pokud budete potřebovat další pomoc, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu prostřednictvím chatu.
Děkujeme za zpětnou vazbu