Nefunkční přehrávání obsahu
Pro přehrávání obsahu musíte být přihlášeni k účtu s aktivním Plánem předplatného a daný obsah musí být součástí vašeho tarifu.
Pokud vyberete obsah, který není součástí vašeho tarifu, Oneplay vám ukáže, jak dále postupovat.
Při potížích s živým vysíláním, obsahem z knihovny, nebo pokud evidujete nefunkční zpětné přehrávání z Programu, na této stránce naleznete kroky, které Vám potíže pomohou odstranit.
Zobrazuje se vám chybový kód?
Řiďte se postupy pro řešení chybových kódů. Přejít na seznam chybových kódů a jejich řešení
Nemáte k dispozici obsah, který by měl být součástí vašeho Plánu?
- Ujistěte se, že jste přihlášeni ke správnému účtu: Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit, nebo se přihlaste z jiného zařízení.
- Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Na jakém zařízení máte potíže s přehráváním obsahu?
V aplikaci Oneplay na chytrém televizoru
- Restartujte internetové připojení a televizor: Odpojte televizor a všechny síťové prvky (modem, router, opakovač) na alespoň jednu minutu. Poté je postupně zapojte zpět, televizor zapojte až jako poslední.
- Zkontrolujte internetové připojení: Pokud používáte Wi-Fi, může být problém s bezdrátovým přenosem. Pokud můžete, připojte televizor kabelem. Máte-li potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
V aplikaci Oneplay na set-top boxu
- Restartujte internetové připojení a set-top box: Odpojte set-top box a všechny síťové prvky na alespoň jednu minutu. Poté je postupně zapojte zpět, set-top box zapojte až jako poslední.
- Zkontrolujte internetové připojení: Pokud používáte Wi-Fi, může být problém s bezdrátovým přenosem. Pokud můžete, připojte set-top box kabelem. Máte-li potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
Ve webovém prohlížeči na počítači
- Restartujte počítač.
- Používáte podporovaný prohlížeč? Oneplay funguje nejlépe v prohlížečích jako Google Chrome nebo Mozilla Firefox.
- Aktualizujte svůj prohlížeč na nejnovější verzi.
- Pročistěte prohlížeč: Vymažte cookies a mezipaměť.
Google Chrome: Nastavení → Ochrana soukromí a zabezpečení → Vymazat údaje o prohlížení.
Mozilla Firefox: Postupujte podle návodu na stránkách podpory Mozilla. - Vyzkoušejte jiný podporovaný prohlížeč:
- Zkontrolujte internetové připojení: Pokud používáte Wi-Fi, může být problém s bezdrátovým přenosem. Pokud můžete, připojte počítač kabelem. Máte-li potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
- Vyzkoušejte Oneplay na jiném počítači.
V aplikaci Oneplay na telefonu či tabletu
- Zkontrolujte dostupné aktualizace aplikace Oneplay: Přejděte do Google Play nebo App Store a aktualizujte aplikaci.
- Restartujte zařízení.
- Ověřte internetové připojení: Vyzkoušejte připojení k jiné Wi-Fi síti nebo přepněte na mobilní data. Pokud máte potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
Nic nepomohlo a problém přetrvává? Neváhejte nás kontaktovat na chatu.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu