Nápověda

Nefunkční přehrávání obsahu

Pro přehrávání obsahu musíte být přihlášeni k účtu s aktivním Plánem předplatného a daný obsah musí být součástí vašeho tarifu.

Pokud vyberete obsah, který není součástí vašeho tarifu, Oneplay vám ukáže, jak dále postupovat.

Při potížích s živým vysíláním, obsahem z knihovny, nebo pokud evidujete nefunkční zpětné přehrávání z Programu, na této stránce naleznete kroky, které Vám potíže pomohou odstranit.

Zobrazuje se vám chybový kód?

Řiďte se postupy pro řešení chybových kódů. Přejít na seznam chybových kódů a jejich řešení

Nemáte k dispozici obsah, který by měl být součástí vašeho Plánu?

  1. Ujistěte se, že jste přihlášeni ke správnému účtu: Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit, nebo se přihlaste z jiného zařízení.
  2. Problém přetrvává? Spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Na jakém zařízení máte potíže s přehráváním obsahu?

V aplikaci Oneplay na chytrém televizoru

  1. Restartujte internetové připojení a televizor: Odpojte televizor a všechny síťové prvky (modem, router, opakovač) na alespoň jednu minutu. Poté je postupně zapojte zpět, televizor zapojte až jako poslední.
  2. Zkontrolujte internetové připojení: Pokud používáte Wi-Fi, může být problém s bezdrátovým přenosem. Pokud můžete, připojte televizor kabelem. Máte-li potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.

V aplikaci Oneplay na set-top boxu

  1. Restartujte internetové připojení a set-top box: Odpojte set-top box a všechny síťové prvky na alespoň jednu minutu. Poté je postupně zapojte zpět, set-top box zapojte až jako poslední.
  2. Zkontrolujte internetové připojení: Pokud používáte Wi-Fi, může být problém s bezdrátovým přenosem. Pokud můžete, připojte set-top box kabelem. Máte-li potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.

Ve webovém prohlížeči na počítači

  1. Restartujte počítač.
  2. Používáte podporovaný prohlížeč? Oneplay funguje nejlépe v prohlížečích jako Google Chrome nebo Mozilla Firefox.
  3. Aktualizujte svůj prohlížeč na nejnovější verzi.
  4. Pročistěte prohlížeč: Vymažte cookies a mezipaměť.
    Google Chrome: Nastavení → Ochrana soukromí a zabezpečení → Vymazat údaje o prohlížení.
    Mozilla Firefox: Postupujte podle návodu na stránkách podpory Mozilla. 
  5. Vyzkoušejte jiný podporovaný prohlížeč:
  6. Zkontrolujte internetové připojení: Pokud používáte Wi-Fi, může být problém s bezdrátovým přenosem. Pokud můžete, připojte počítač kabelem. Máte-li potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
  7. Vyzkoušejte Oneplay na jiném počítači.

V aplikaci Oneplay na telefonu či tabletu

  1. Zkontrolujte dostupné aktualizace aplikace Oneplay: Přejděte do Google Play nebo App Store a aktualizujte aplikaci.
  2. Restartujte zařízení.
  3. Ověřte internetové připojení: Vyzkoušejte připojení k jiné Wi-Fi síti nebo přepněte na mobilní data. Pokud máte potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.

Nic nepomohlo a problém přetrvává? Neváhejte nás kontaktovat na chatu.

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?