Nefunkční zvuk
Je zvuk nefunkční pouze na Oneplay, zatímco všude jinde vám funguje?
- Restartujte zařízení:
Zařízení restartujte jeho chvilkovým odpojením od napájení nebo volbou restartování či jeho vypnutím a opětovným zapnutím přes volby v hlavní nabídce. Poté ověřte, zda se potíže podařilo vyřešit. - Kontaktujte zákaznickou podporu:
Pokud se potíže restartováním zařízení nepodařilo vyřešit, spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.
Zvuk nefunguje ani v jiné aplikaci, nebo na jiné stránce?
- Ověřte režim Mute:
Ověřte, že na vašem zařízení není zapnutý režim Mute (ztlumení, nebo vypnutí zvuku). To poznáte typicky podle ikonky přeškrtnutého reproduktoru na obrazovce nebo v nástrojové liště vašeho zařízení. Je-li režim Mute zapnutý, vypněte jej např. tlačítkem s obdobným symbolem na vašem dálkovém ovladači. - Zvyšte hlasitost:
Nevidíte-li nikde zapnutý režim Mute, zkuste zvýšit hlasitost vašeho zařízení. - Používáte set-top box?
Vyzkoušejte ke zvýšení hlasitosti nebo k vypnutí režimu Mute využít oba ovladače, tedy ovladač od vašeho televizoru i ovladač od vašeho set-top boxu.
Pokud tyto kroky nepomohou, zkuste také domáčknout na obou stranách nebo vyměnit HDMI kabel mezi set-top boxem a televizorem.
Někdy může také pomoci zařízení restartovat chvilkovým odpojením od napájení. - Vadné zařízení:
Jestliže se nepodaří tento problém vyřešit, je vaše zařízení pravděpodobně vadné a bude nutné řešit jeho servis, nebo výměnu.
Nefunguje zvuk na set-top boxu od O2
Jestliže zvuk na vaší televizi funguje při využití jiného zdroje signálu (např. z aplikací, pozemního vysílání či z jiného HDMI zařízení), ale neslyšíte žádný zvuk ze set-top boxu O2, postupujte následovně:
- Ověřte režim Mute:
Ověřte, že na vašem zařízení není zapnutý režim Mute (ztlumení, nebo vypnutí zvuku). To poznáte podle ikonky přeškrtnutého reproduktoru na obrazovce. Je-li režim Mute zapnutý, vypněte jej např. tlačítkem s obdobným symbolem na vašem dálkovém ovladači. - Zvyšte hlasitost:
Nevidíte-li nikde zapnutý režim Mute, zkuste zvýšit hlasitost vašeho zařízení. - Vyzkoušejte ke zvýšení hlasitosti nebo k vypnutí režimu Mute využít oba ovladače, tedy ovladač od vašeho televizoru i ovladač od vašeho set-top boxu. Před ovládáním set-top boxu se stisknutím tlačítka STB nejprve ujistěte, že je ovladač přepnut na ovládání set-top boxu.
- Zkontrolujte zapojení HDMI kabelu:
Zkuste domáčknout na obou stranách kabel HDMI propojující set-top box s televizí. Nefunkční zvuk může být způsoben špatným kontaktem ve zdířce HDMI.- Zvuk doposud nefungoval? Jestliže zvuk set-top boxu na vaší televizi dosud nefungoval, například pokud zapojujete nový set-top box, může se jednat o vadu set-top boxu, HDMI zdířky televize, nebo HDMI kabelu. Zkuste použít jiný HDMI kabel, případně vyzkoušejte jinou zdířku HDMI ve vaší televizi, má-li jich více.
- Restartujte zařízení:
Někdy může také pomoci zařízení restartovat chvilkovým odpojením od napájení. Odpojte na chvíli přívodní kabely napájení set-top boxu i televize. Poté je znovu zapojte. - Jestliže se problém nepodařilo vyřešit, mohlo by jít o závadu set-top boxu O2. Přejít na řešení vadného set-top boxu O2
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu