Nápověda

Nefunkční zvuk

Je zvuk nefunkční pouze na Oneplay, zatímco všude jinde vám funguje?

  1. Restartujte zařízení:
    Zařízení restartujte jeho chvilkovým odpojením od napájení nebo volbou restartování či jeho vypnutím a opětovným zapnutím přes volby v hlavní nabídce. Poté ověřte, zda se potíže podařilo vyřešit.
  2. Kontaktujte zákaznickou podporu:
    Pokud se potíže restartováním zařízení nepodařilo vyřešit, spojte se s námi na chatu a my vše prověříme.

Zvuk nefunguje ani v jiné aplikaci, nebo na jiné stránce?

  1. Ověřte režim Mute:
    Ověřte, že na vašem zařízení není zapnutý režim Mute (ztlumení, nebo vypnutí zvuku). To poznáte typicky podle ikonky přeškrtnutého reproduktoru na obrazovce nebo v nástrojové liště vašeho zařízení. Je-li režim Mute zapnutý, vypněte jej např. tlačítkem s obdobným symbolem na vašem dálkovém ovladači.
  2. Zvyšte hlasitost:
    Nevidíte-li nikde zapnutý režim Mute, zkuste zvýšit hlasitost vašeho zařízení.
  3. Používáte set-top box?
    Vyzkoušejte ke zvýšení hlasitosti nebo k vypnutí režimu Mute využít oba ovladače, tedy ovladač od vašeho televizoru i ovladač od vašeho set-top boxu.
    Pokud tyto kroky nepomohou, zkuste také domáčknout na obou stranách nebo vyměnit HDMI kabel mezi set-top boxem a televizorem.
    Někdy může také pomoci zařízení restartovat chvilkovým odpojením od napájení.
  4. Vadné zařízení:
    Jestliže se nepodaří tento problém vyřešit, je vaše zařízení pravděpodobně vadné a bude nutné řešit jeho servis, nebo výměnu.

Nefunguje zvuk na set-top boxu od O2

Jestliže zvuk na vaší televizi funguje při využití jiného zdroje signálu (např. z aplikací, pozemního vysílání či z jiného HDMI zařízení), ale neslyšíte žádný zvuk ze set-top boxu O2, postupujte následovně:

  1. Ověřte režim Mute:
    Ověřte, že na vašem zařízení není zapnutý režim Mute (ztlumení, nebo vypnutí zvuku). To poznáte podle ikonky přeškrtnutého reproduktoru na obrazovce. Je-li režim Mute zapnutý, vypněte jej např. tlačítkem s obdobným symbolem na vašem dálkovém ovladači.
  2. Zvyšte hlasitost:
    Nevidíte-li nikde zapnutý režim Mute, zkuste zvýšit hlasitost vašeho zařízení.
  3. Vyzkoušejte ke zvýšení hlasitosti nebo k vypnutí režimu Mute využít oba ovladače, tedy ovladač od vašeho televizoru i ovladač od vašeho set-top boxu. Před ovládáním set-top boxu se stisknutím tlačítka STB nejprve ujistěte, že je ovladač přepnut na ovládání set-top boxu.
  4. Zkontrolujte zapojení HDMI kabelu:
    Zkuste domáčknout na obou stranách kabel HDMI propojující set-top box s televizí. Nefunkční zvuk může být způsoben špatným kontaktem ve zdířce HDMI.
    • Zvuk doposud nefungoval? Jestliže zvuk set-top boxu na vaší televizi dosud nefungoval, například pokud zapojujete nový set-top box, může se jednat o vadu set-top boxu, HDMI zdířky televize, nebo HDMI kabelu. Zkuste použít jiný HDMI kabel, případně vyzkoušejte jinou zdířku HDMI ve vaší televizi, má-li jich více.
  5. Restartujte zařízení:
    Někdy může také pomoci zařízení restartovat chvilkovým odpojením od napájení. Odpojte na chvíli přívodní kabely napájení set-top boxu i televize. Poté je znovu zapojte.
  6. Jestliže se problém nepodařilo vyřešit, mohlo by jít o závadu set-top boxu O2. Přejít na řešení vadného set-top boxu O2

Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.

Děkujeme za zpětnou vazbu

 Děkujeme za zpětnou vazbu

Co bychom mohli zlepšit?