Obrazovka „Připojení k internetu není dostupné“ na set-top boxu O2
Zobrazuje se vám obrazovka s upozorněním na nedostupnost internetového připojení? Je to kvůli tomu, že set-top box O2 nemá přístup k internetu (nebo k tzv. IPTV připojení v případě Oneplay služby po DSL pevné lince O2 bez internetu). Funkční připojení je nutnou podmínkou pro fungování Oneplay. Postupujte následovně:
- Restartujte internetové připojení a set-top box: Odpojte set-top box a všechny síťové prvky (modem, router, switch, opakovač apod.) na alespoň jednu minutu. Poté je postupně zapojte zpět, set-top box zapojte až jako poslední.
- Zkontrolujte internetové připojení:
- Pokud používáte Wi-Fi, může být problém s bezdrátovým přenosem. Pokud můžete, připojte set-top box kabelem. Nemáte-li možnost set-top box připojit kabelem, ale na jiných zařízeních vám internet funguje, zkuste ostatní zařízení (telefony, notebooky apod.) od internetu odpojit, aby se uvolnila dostupná kapacita.
- Pokud máte set-top box připojen k internetu kabelem, zkontrolujte, zda je kabel skutečně na obou stranách správně zacvaknut. Na straně modemu (routeru) můžete případně kabel zkusit připojit do jiné zdířky LAN (např. z LAN 1 do LAN 2, nebo naopak).
- Máte-li potíže s internetem, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
Pokud máte Oneplay přes O2 a potíže přetrvávají, neváhejte problém nahlásit.
Děkujeme za zpětnou vazbu